שאלות ותשובות

שאלה: אני זקוק לתמונה ספציפית, והתמונות שנמצאות באתר אינן מתאימות לצורך המדויק שלי. האם ישנה אפשרות להזמין דרככם את הציור/צילום הדרוש לי?

תשובה: בהחלט כן. להזמנה אישית ניתן ליצור קשר במייל. בתיבת צור קשר

שאלה: אני מעונין לרכוש כמות גדולה של תמונות. האם יש לכם חבילות הנחה?

תשובה: קיימת באתר אפשרות של חבילות הנחה המזכות אותך בהנחה משמעותית, לפרטים לחץ על הקישור בתחתית הדף. 

שאלה:  האם התמונות שבאתר מוגנות בזכויות יוצרים?

תשובה: כל התמונות באתר מותרות בשימוש כמו שמופיע בהסכם הרישיון לפני הרכישה ישנם שני סוגי רשיונות לתמונות

הרישיון הראשון : שימוש חופשי, דהיינו מותרת לשימוש כמודעת פרסום
שזה כולל כל שימוש, כדוגמת פרסום על ספר פרסום על מוצר וכ״ו, מלבד ההגבלות של מכירה חוזרת של התמונה באתר אחר, או שימוש בתמונה בעצמה למטרת רווח שזה אסור,

הרישיון השני : מותר לשימוש בכל מדיה שאינה פרסומית, כדוגמת מערכות עיתון מגזינים עלונים או סתם כחלק מבלוג או כתבה שאינה פרסומית,
כיום בכל התמונות באתר מצוין בהם לפני הרכישה איזה סוג רישיון יש להם,
ישנם תמונות של פנים של ילדים באתר שניתן להשתמש בהם למטרת פרסום, באותם אלה שמופיע בהם רישיון שמותר לשימוש גם כפרסום.

שאלה: האם יש מחירים קבועים לתמונות?

תשובה: כן המחיר היינו קבוע לכל התמונות בסך 30 שקל, כמובן שברכישת חבילת תמונות יש הנחה משמעותית.

שאלה: האם צריך להירשם לאתר בכדי להוריד תמונה?

תשובה: כן, חובה להירשם. כמובן שאנו דואגים לחיסיון מלא על פרטיך.

שאלה: מה זה 'אלבום אישי' ואיך משתמשים בו?

תשובה: כדי להקל עליך בתהליך בחירת התמונה הרצויה, מתוך מגוון התמונות הגדול שבאתר - עיצבנו עבורך אלבום אישי, בו תוכל לרכז את התמונות העשויות להתאים לצרכיך בהווה או בעתיד. זהו מעין מאגר תמונות מצומצם ופרטי, בו ניתנת לך האפשרות לקטלג ולמיין את התמונות לפני התשלום.

שאלה: מה זה 'סל קניות' ואיך משתמשים בו?

תשובה: כדי להקל עליך בריכשת כמה תמונות, הוספנו אפשרות להכניס את התמונות לעגלת קניות, ואז לשלם פעם אחת על כל התמונות.

שאלה: האם אפשר להשתמש בתמונה שקניתי לכל מטרה?

תשובה: התמונות מיועדות לשימוש נרחב אך לא למטרות שיווק ומכירה של התמונה עצמה כפי שהיא, לפני הרכישה מופיע בכל תמונה מטרת השימוש בה.

שאלה: למה אני לא מצליח להעלות את שם המשתמש שלי?

תשובה: ראשית, בדוק ששם המשתמש והסיסמה שהזנת הם אכן נכונים. אם בדקת והם נכונים, צור קשר עם מנהל המערכת וברר אם אינך חסום מגישה למערכת. ייתכן גם כי מנהל המערכת אחראי לבעיה והתקלה היא במערכת ולא בפרטיך, והמנהלים מסדרים אותה כעת.

שאלה: שכחתי את הסיסמה! מה עושים?

תשובה: כאשר אינך זוכר את הסיסמה, בקלות תוכל לקבלה. בקר בעמוד ההתחברות ולחץ שכחתי סיסמה. עקוב אחר ההוראות ותוכל להתחבר שוב.

שאלה: נרשמתי בעבר ואיני מצליח להרשם שנית

תשובה: נראה שהמערכת אינה מצליחה לאתר את כתובת הדואר האלקטרוני שהזנת, בדוק את שם המשתמש והסיסמה ונסה שנית.